Deze website maakt gebruik van cookies om uw ervaring te verbeteren.

Stuur ALTIJD een duidelijke foto van de geleverde documentatie. Indien de foto onscherp is wordt deze geweigerd en kunnen wij uw aanvraag NIET in behandeling nemen. Vul het gekozen formulier zo volledig mogelijk in. Verplichte velden zijn gemarkeerd met*. Mochten de verplichte velden niet zijn ingevuld kunnen wij uw aanvraag NIET in behandeling nemen. 
VSA Belgium heeft het recht om artikelen te beoordelen. U ontvangt hier tijdig een reactie over. In overleg met VSA Belgium wordt deze melding in gang gezet.


Herstellingen

binnen garantie

Klik op onderstaande link voor alle herstellingen onder garantie.
Indien u nog geen account heeft op het portaal van MSN kan u deze
aanvragen via info@msnaftersales.nl
vervolgens ontvangt u binnen 24 u. de benodigde inloggegevens.

De meldingen gelden uitsluitend voor de merken Master, Gys, 
Scheppach en Bernardo.

Herstellingen 

buiten garantie

Voor alle herstellingen buiten garantie kan u terecht bij 1 van onze 
partners in ons service netwerk. Gelieve steeds aan te geven welk
 toestel ter raparatie wordt aangeboden alsook of het een
 pakket of palletzending is.

Jo’s repair shop
(Master, Gys en Scheppach)
Kerkwegelakker 12A
9080 Lochristi
Aanmelden via info@josrepairshop.be

Elgepa
(Master en Scheppach)
Biezenveld 5C
2460 Kasterlee
Aanmelden via paul@elgepa-kasterlee.be 

Service center Bruyninckx BVBA (tweetalig)
(Master en Scheppach) 
Gullendelle 3
1930 Nossegem

Schade melden

Download het onderstaande formulier voor 
schade op producten.
Let op! Vul alle gegevens zo goed mogelijk in.

Handleiding MSN

Een beknopte omschrijving over de MSN
procedure kunt u lezen door via de onderstaande knop 
de handleiding te downloaden.

Aan het laden
Aan het laden