Stuur ALTIJD een duidelijke foto van de geleverde documentatie. Indien de foto onscherp is wordt deze geweigerd en kunnen wij uw aanvraag NIET in behandeling nemen. Vul het gekozen formulier zo volledig mogelijk in. Verplichte velden zijn gemarkeerd met*. Mochten de verplichte velden niet zijn ingevuld kunnen wij uw aanvraag NIET in behandeling nemen.
VSA Belgium heeft het recht om artikelen te beoordelen. U ontvangt hier tijdig een reactie over. In overleg met VSA Belgium wordt deze melding in gang gezet.
Herstellingen
binnen garantie
Klik op onderstaande link voor alle herstellingen onder garantie.
Indien u nog geen account heeft op het portaal van MSN kan u deze
aanvragen via info@msnaftersales.nl,
vervolgens ontvangt u binnen 24 u. de benodigde inloggegevens.
De meldingen gelden uitsluitend voor de merken Master, Gys,
Scheppach en Bernardo.
Herstellingen
buiten garantie
Voor alle herstellingen buiten garantie kan u terecht bij 1 van onze
partners in ons service netwerk. Gelieve steeds aan te geven welk
toestel ter raparatie wordt aangeboden alsook of het een
pakket of palletzending is.
Jo’s repair shop
(Master, Gys en Scheppach)
Kerkwegelakker 12A
Kerkwegelakker 12A
9080 Lochristi
Aanmelden via info@josrepairshop.be
Elgepa
(Master en Scheppach)
Biezenveld 5C
2460 Kasterlee
2460 Kasterlee
Aanmelden via paul@elgepa-kasterlee.be
Service center Bruyninckx BVBA (tweetalig)
(Master en Scheppach)
Guldendelle 30
Guldendelle 30
1930 Nossegem
Aanmelden via center.bruyninckx@telenet.be
Schade melden
Download het onderstaande formulier voor
schade op producten.
Let op! Vul alle gegevens zo goed mogelijk in.
Handleiding MSN
Een beknopte omschrijving over de MSN
procedure kunt u lezen door via de onderstaande knop
de handleiding te downloaden.